Motorové univerzální vozidlo MUV 75 je určeno pro údržbu železničních tratí. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým přenosem výkonu ze spalovacího motoru na dvě hnací dvojkolí.
Rozchod | 1 435 mm | |
Vyhovuje normám | EN | |
Počet hnacích náprav | 2 | |
Uspořádání pojezdu | Bo | |
Nejvyšší provozní rychlost | 75 km/h | |
Min. poloměr oblouku | 90 m | |
Přenos výkonu | hydrostatický | |
Spalovací motor | CAT C4.4 | |
EU Stage | V | |
Jmenovitý výkon | 130 kW | |
Maximální tažná síla | 16 kN | |
Jmenovitá hmotnost | 14,7 t | |
Hmotnost na nápravu | 7,35 t | |
Objem palivové nádrže | 300 l | |
Hmotnost nákladu | max. 5 t | |
Obsaditelnost (sedící osoby) | 1+6 | |
Klimatická třída | -25 až +40 ºC |
Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen dvojkolími s vnitřním uložením nápravových ložisek a vypružením. Každé dvojkolí je individuálně poháněno vlastním hydromotorem. Hnací agregát je uložen za kabinou a se skládá ze spalovacího motoru Caterpillar a hydrobloku z komponentů Parker. Za hnacím agregátem se nachází nákladový prostor se sklopnými a odnímatelnými bočnicemi. Pod hlavním rámem je umístěna nádrž na palivo, vozidlové baterie a pneublok. Na čelech vozidla jsou dosazeny ochranné prvky umístěné ve výšce nárazníků. Na vozidlo mohou být dosazena odpružená spřáhla. Na bocích vozidla jsou umístěny úchyty pro přepravu kolejnic různých délek. Vozidlo disponuje rychlostním režimem pro jízdu (0 – 75 km/h) a pracovní režimem (2 –10 km/h). Vozidlo je vybaveno pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou.