EffiShunter 1000EffiShunter 1000

EffiShunter 1000 představuje vrchol současného vývoje CZ LOKO. Je určen jak pro provoz na průmyslových vlečkách v nejnáročnějších podmínkách, tak pro traťovou službu. Pro tyto účely může být vybaven evproským zabezpečovacím systémem ETCS. Schválení dle mezinárodně uznávaného certifikátu TSI zaručuje maximální možnou interoperabilitu v zemích Evropské unie.

Základní parametry

Rozchod 1 435 mm
Vyhovuje normám TSI
Počet hnacích náprav 4
Uspořádání pojezdu B0' B0'
Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
Min. poloměr oblouku 80 m
Traťová třída C2
Příčná přechodnost 1
Přenos výkonu  elektrický AC/AC
Spalovací motor CAT C32
EU Stage V
Jmenovitý výkon 895 kW
Maximální tažná síla 262 kN
Jmenovitá hmotnost 80 t
Hmotnost na nápravu 20 t
Výkon kompresoru 140 - 252 m3
Objem palivové nádrže 4 200 l
Klimatická třída -40 až +40 ºC

Výhody a přednosti

  • vysoká spolehlivost
  • nízké náklady na provoz a údržbu
  • asynchronní přenos výkonu (AC/AC)
  • individuálně řízený výkon trakčních motorů
  • ekologický provoz
  • moderní koncepce a design
  • použití unifikovaných řešení
  • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
  • výborné rozhledové poměry
  • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
  • servisní interval: 30 000 km / 2 měsíce

Výbava

  • digitální řídicí systém
  • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
  • vícenásobné řízení
  • FLEXI-COIL vypružení
  • valivé uložení trakčních motorů
  • sušička vzduchu
  • kotoučová brzda
  • elektrodynamická brzda (EDB)
  • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
  • protismykové zařízení a skluzová ochrana
  • deformační prvky

Soubory ke stažení

Effishunter 1000 produktový list

Volitelná výbava

  • radiové dálkové ovládání
  • automatické spřahovací zařízení
  • kamerový systém
  • ETCS

Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč a blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

Mercitalia Shunting & Terminal

DINAZZANO PO SpA

ČD Cargo, a.s.

Rail Traction Company SpA

SŽ - Tovorni promet

Trenitalia Tper

Ferrovia Adriatico Sangritana

Luka Koper (SLO)

Subterra

Ferrovie Nord Milano

EVM Rail

Máte zájem:

Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
×