2M62UM2M62UM

Dvoudílná motorová lokomotiva řady 2M62UM je zkonstruována jako skříňová s jednou kabinou strojvedoucího v každé sekci. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na šest hnacích dvojkolí v každé ze dvou sekcí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro traťovou službu.

Základní parametry

Rozchod 1 520 mm
Vyhovuje normám EN
Počet hnacích náprav 2x 6
Uspořádání pojezdu 2x C'o C'o
Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
Min. poloměr oblouku 125 m
Přenos výkonu  elektrický AC/DC
Spalovací motor 2x MTU 16V 4000 R43
EU Stage IIIA
Jmenovitý výkon 2x 2 200 kW
Maximální tažná síla 2x 432 kN
Jmenovitá hmotnost 2x 138 t
Hmotnost na nápravu 23 t
Výkon kompresoru 2x 318 m3
Objem palivové nádrže 2x 7100 l
Klimatická třída -40 až +40 ºC

Výhody a přednosti

  • vysoká spolehlivost
  • nízké náklady na provoz a údržbu
  • ekologický provoz
  • prodloužené servisní intervaly
  • moderní koncepce a design
  • použití unifikovaných řešení
  • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
  • výborné rozhledové poměry

Výbava

  • digitální řídicí systém
  • automatická regulace rychlosti (ARR)
  • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
  • vícenásobné řízení
  • sušička vzduchu
  • elektrodynamická brzda (EDB)
  • skluzová ochrana (při rozjezdu)
  • kamerový systém

Volitelná výbava

  • protismykové zařízení (při brzdění)

Pojezd každé ze dvou sekcí lokomotivy tvoří dva třínápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných tlapových ložisek. Hnací agregát je uložen ve strojovně a skládá se ze spalovacího motoru MTU a trakčního alternátoru Lechmotoren. Ve strojovně jsou dále uloženy pomocné pohony, chladicí blok spalovacího motoru, pneumatický blok a elektrický rozvaděč s blokem elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou DAKO a zajišťovací (ruční) brzdou.

Máte zájem:

Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *